עשרת הדברות

בבלוג זה יוצגו השלבים ב' - ה' שבמשימה "עשרת הדברות"


יום ראשון, 16 בינואר 2011

עבודה של ליאור

הדברות של בניון

1. אל תלך עקום זה לא כדאי

2. ששת ימים תעוף עם הדמיון שלך

3. ותבנה ארמונות בחול

4. השביעי הוא רק שלי ורק שלך

5. אז תבוא אלי עזוב הכל

6. אל תתעסק עם חברך

7. לא עם כספו לא חמורו ולא ביתו של חברך

8. תשדל לא לשקר

9. סוף הגנב תלוי

10. מהשנאה תברח ממש כמו מאש

11. היא שורפת את כל מה ששפוי


הדיברות שלי

1. לעולם לא תיפול ברוחך- אף פעם לא תתייאש תמיד תישאר ערני.

2. לא תכה את חברך- לא תרביץ לחבר שלך.

3. על תתעצבן- לא תכעס על חבריך.


בחרתי בדיברות אלה מכיוון שאלה הדברים שנראים לי מאוד חשובים היום בחברה.




תגובה 1:

  1. שי רבאני
    אהבתי מאוד אל כל הדברות.
    הדיבר לפי דעתי שהיה הכי יפה הוא ה-1. לעולם לא תיפול ברוחך- אף פעם לא תתייאש תמיד תישאר ערני.
    אני מסכים על כל הדברות.
    לדיבר ה-3 הייתי מוסיף אל תיתן לעצמך להתעצבן תרגיע את עצמך לפני שאתה מוציא אל כל הכעס שלך על מישהו.

    השבמחק